AndersIvar AB

Barahandtag.se utökar

Pressmeddelande  •  2012-02-05 21:25 CET

Sedan starten av Barahandtag.se för drygt en månad sedan har det gått fort för butiken. Under januari tog man in ett sortiment av LED-belysning för badrum och kök utöver de köksknoppar och kökshandtag som var och är butikens grundsortiment.

"Nu lanserar vi ytterligare en kategori för att täcka in kundernas behov ytterligare genom att lansera en avdelning med badrumsinredning där vi har alla tillbehör man behöver i sitt badrum. Handdukshängare och toalettpappershållare är delar av sortimentet som är byggt på tre olika inredningsserier." säger Anders Karlsson som driver Barahandtag.se.

Efterfrågan på kökshandtag har vart stor och vi har verkligen lyckats placera oss i segmentet och tagit bra plaveringar i sökmotorerna. "Det verkar som människor uppskattar god service och att kunna köpa sina varor online med snabb leverans hem." säger Anders.

Vi kan nog utgå från att detta inte är det sista vi hör från Barahandtag.se.

Barahandtag.se drivs av Get Global AB som även driver Kakadu Traders och arbetar med sökmotoroptimering.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom