AndersIvar AB

Barahandtag utökar

Pressmeddelande   •   Feb 17, 2013 19:06 CET

Barahandtag logo

Barahandtag utökar och öppnar försäljning under ytterligare en kategori och denna gången breddar butiken med köksinredning och kökstillbehör för den svenska konsumentmarknaden. Under 2012 tog sig butiken från nystartad till en av de största återförsäljarna av handtag på internet och breddade under 2012 med LED anpassat för bad och kök, nu är det alltså dags igen.

"Vi har med start från och med nu öppnat upp en ny kategori i butiken som ger oss möjlighet att sälja köksinredning och tillbehör från de kända tillverkarna Pelly och Kesseböhmer i butiken och eftersom många av våra kunder håller på att renovera sin kök så tror vi att det blir ett bra komplement på Barahandtag." säger Anders Karlsson.

De nya produkterna kommer bland annat att bestå av kökskarusellerkryddinsatser och vinhyllor men även trådbackar och andra saker som är en viktig del för att hålla ordning och reda på en bra nivå i köket.

"Alla varor är inte inlagda ännu men vi jobbar med att få ut allt så snabbt som möjligt, den första ordern på det nya sortimentet kom bara några timmar efter att det hade lagts ut så det finns potential." säger Anders.

Barahandtag är en webbutik med fokus på handtag, dörrtrycken, LED och köksinredning för konsumenter. Butiken finns i flera europeiska länder och startades upp vid årsskiftet 2011/2012.

Get Global AB arbetar med sökmotoroptimering och e-handel genom butikerna BrandByNatureBarahandtag.seKokkengreb.dk och Küchen-griffe.com.