Bjärreds Design AB

Barnmatstol Robust designklassiker i obehandlad björk hos Bjärreds Design

Pressmeddelande   •   Jan 05, 2010 19:44 CET

Bjärreds Design har glädjen att presentera designklassikern Robust formgiven av Stephan Gip i obehandlad björk.

Robust finns nu i obehandlad björk hos Bjärreds Design. Robust finns även i klarlackad björk, svart, vitt och i brun bets.

Robust barnstol är en matstol till barn som är en riktig härligt underbart tidlös designklassiker. Robust barnstol designades 1962 av arkitekten Stephan Gip och är en av de där härligt tidlösa möblerna som i över 40 år behållit sin popularitet både i våra hem och i offentliga miljöer.

Kontinuerliga förbättringar har skett genom åren och stolen är idag EU-testad. När barnet blir större går det att ta bort bygel och läderrem och använda stolen som en vanlig stol med en rätt höjd för barnet vid matbordet, det är både praktiskt och funktionellt. Robust barnmatstol passar barn upp till cirka fem års ålder.

För mer information kontakta Bjärreds Design. www.bjarredsdesign.se

För bilder på Robust natur följ länken http://www.bjarredsdesign.se/shop/show_product.asp?artnr=Barnstol+Robust+Natu&ref=%2Fshop%2Fshow%5Fcat%2Easp%3Fcat%5Fid%3D69%26head%5Fid%3D65&cat_id=69

Varmt välkommen att kontakta Bjärreds Design på info@bjarrredsdesign.se

Badrumsinredning och designmöbler i exklusiv design hos Bjärreds Design-design för livsnjutare!