Campadre

Barnveckor på Campadre!

Pressmeddelande   •   Feb 09, 2011 09:44 CET

Campadre.com öppnar varje dag kampanjer med utvalda varumärken och till priser långt under butikernas. Under den kommande veckan är det barnen som står i fokus. Du hittar både fina och praktiska kläder för både tjejer och killar från till exempel Nannok, Sobea och de underbara påslakan set från Lundmyr of Sweden.

Det finns även klassiska leksaker i trä från Brio samt kreativa leksaker för de allra minsta från Oskar & Ellen.

Missa inte de populära skötväskorna från Dadadoo och de söta väskorna för barnen från Pick&PACK samt åkpåsarna från Simple World.

För att ta del av kampanjerna måste du vara medlem på Campadre. Det är gratis att vara medlem, men antalet medlemskap är begränsat.

Du hittar shoppingklubben på www.campadre.com.

För att se kampanjern, gå direkt till www.campadre.com/home/.

Campadre är Skandinaviens första och största ”Private shopping club”, med över 600 000 medlemmar. Sen februari 2009 erbjuder Campadre mode, heminredning, resor och andra livsstilsprodukter från eftertraktade varumärken upp till 70 procent under ordinarie butikspris. Varorna säljs genom tidsbegränsade kampanjer och endast till medlemmar. Medlemskapet är kostnadsfritt, men antal medlemskap är begränsat. Namnet Campadre är en sammanslagning av spanskans ”compadre” (vän) och engelskans ”campaign” – vän av kampanjer.