base media ab

base media sponsrar Visit Vilhelmina med ny webblösning – basepro webbverktyg

Pressmeddelande   •  Dec 21, 2009 11:32 CET

Föreningen Visit Vilhemina står bakom händelser såsom WWW, Wilmia, Hembygdsdagarna, Mikaeli och Företagsgalan och Visit Vilhelminas mål är att skapa unika upplevelser.

Visit Vilhelmina utvecklar nu sin webbplats och har valt ett samarbete med base media där base media är leverantör av webblösning och basepro webbverktyg. basepro är ett webbverktyg som ger Visit Vilhelmina möjlighet att erbjuda rätt information till rätt person. Genom enkel webbpublicering kan Visit Vilhelmina själv styra över kundinformation, personalinformation, nyhetsbrev, statistik med mera. Det enda Visit Vilhelmina behöver är en dator och en uppkoppling, på jobbet, i hemmet eller någon annanstans i världen.

Den nya webbplatsen är sjösatt och www.visitvilhelmina.se är adressen till föreningens nya hemsida. Den är skapad för att vara föreningens främsta kontaktyta, en bra hemsida skapar ett otroligt mervärde och därför har Visit Vilhelmina utvecklat samarbetet med base media för att skapa denna. Via hemsidan kommer Visit Vilhelmina att sköta all kommunikation med utställare, knallare, besökare, sponsorer, aktivitetsbidragsgivare samt allmänheten.

För mer information kring våra tjänster inom digitala medier, basepro webbverktyg och cms-system kontakta:

Ann Klefbohm | base media
Tfn:     090  12 69 40
Mobil:   070  201 66 28
ann@basemedia.se
www.basemedia.se

För mer information kring våra tjänster inom sökmotormarknadföring, sökmotoroptimering och sponsrade länkar kontakta:

Rebecca Hansson | base media
Tfn:    0940 556 15
Mobil:  070 556 15 73
rebecca@basemedia.se
www.basemedia.se

base media utvecklar webbaserade lösningar till företag, organisationer och föreningar. Vi erbjuder webbutveckling, programmering samt design.

base media erbjuder också full service för tjänster inom sökmotormarknadsföring -sökmotoroptimering samt sökmotorernas sponsrade länkar och hjälper stora och små företag till bättre placeringar och kvalitativ trafik.