Beconfident.se

Beconfident.se - Tandblekning ger människor ett bättre självförtroende

Pressmeddelande   •   Sep 12, 2010 00:49 CEST

Beconfident.se som är en aktör inom tandhälsa och med specialkompetens på tandblekning för hemmabruk och dentala produkter för Tandläkare har tillsammans med en stor Bloggportal påbörjat ett samarbete som i grunden går ut på att informera om tandblekningsprodukter och allmän tandvård. Tandblekning har sedan tidigt 90-tal varit en välbeprövad produkt som de sista 4 åren även blivit accepterad på den svenska marknaden.
Tidigare var tandblekning endast tillgängligt för de som kunde betala ca 4.000kr, med ny teknik och säkra produkter kan alla som önskar få vitare tänder enkelt bleka tänderna hemma.

Lanseringen av Beconfidents tandblekningsprodukter fick stor genomslagskraft och responsen från kunderna har överträffat alla förväntningar. "Många kunder har gett positiv feedback och många vittnar om att de har fått ett nytt liv tack vare en så enkel behandling som tandblekning, vi är både glada och stolta över att kunna hjälpa människor att få bättre självförtroende" säger Lee Ljungberg som är ansvarig för Marknad.

"Med en kort behandling fick jag vita tänder, jag har alltid haft missfärgade tänder och har verkligen mått dåligt av det. Nu slipper jag nu dölja mina tänder när jag ler, det har gett mig ett helt nytt liv då jag vågar visa mina tänder och det i sin tur har gett mig bättre självförtroende!" säger Sara N.

Mer information om produkter finner ni på www.beconfident.se

Beconfident.se - Professionell tandblekning med Mintsmak för hemmabruk.