Logitech

Befria dig själv från laptopskärmen

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2013 10:30 CET

Stockholm — 3/12 2013 — Streamingtjänsterna har äntligen låtit oss slippa tv-tablåer och sändningstider. Play-tjänsterna låter oss själva välja vad vi vill se och när vi vill se det. Utan en dyr Smart-TV kommer vi dock bara åt dessa tjänster via laptops, mobiler och tablets, vilket tvingar oss att se våra favoritprogram på små, tråkiga skärmar.

Det finns dock en enkel lösning på detta. Med en HDMI eller VGA-kabel kan du koppla ihop din TV och din laptop och njuta av dina favoritserier och filmer i ett format som gör dem rättvisa. Med Logitechs trådlösa touchpad-utrustade tangentbord k400 kan du dessutom använda datorn utan att behöva resa dig ur soffan. Tangentbordet låter dig navigera, surfa på nätet och hantera streamingtjänster med enkelhet.

Logitech Wireless Touch Keyboard k400 är perfekt för vardagsrummet och kostar endast från 299:-. Det kommer i svart och vitt för att matcha ditt vardagsrum. Gör julsoffan lite bättre inför långhelgerna.

Du hittar guiden bland de bifogade bilderna.

För pressbilder eller frågor kontakta:

Christian Daflos
A World Beneath
Christian@awb.se

Om Logitech
Logitech är världsledande inom produkter som kopplar människor samman med de digitala upplevelser som spelar roll för dem. Med en spännvidd över mängder av dator-, kommunikations- och underhållningsplattformar underlättar och förbättrar Logitechs hård- och mjukvara digital navigation, konsumtion av musik- och videounderhållning, gaming, socialt nätverkande, kommunikation över internet, videosäkerhet och kontroll över hemunderhållning. Logitech grundades 1981 och är ett Schweiziskt publikt aktiebolag listat på SIX Swiss Exchange (LOGN) och på Nasdaq Global Select Market (LOGI).