Begravningsbyrån Humana

Begravningsbyrån Humana inleder samarbete med Vita Bergens blomsterhandel

Pressmeddelande   •   Feb 26, 2016 14:51 CET

Humana begravning en privatägd begravningsbyrå på Södermalm startar samarbete med Vita Bergens Blomsterhandel, en liten blomsterhandel som också är belägen på Söder, men som hjälper oss med blomsterarrangemang över hela Stockholm.

- Vi på Humana tycker att service och personligt engagemang är viktigt, säger Carolina Lachmann som driver byrån. Vita Bergens blomsterhandel delar den uppfattningen. Det är Mia själv som gör blomsterarrangemangen och hon delar gärna med sig av sin kunskap och ger råd och tips. Eller om man vet precis hur man vill ha det gör hon arrangemangen efter kundens instruktioner.

Om man vill kan man personligen besöka blomsterhandeln eller göra beställningen direkt hos oss på Humana. Det är också möjligt att beställa önskade blommor online via deras webbshop.

Humana erbjuder sina kunder hela spektrat av tjänster i samband med dödsfall och begravning. Vi tycker också det är viktigt att erbjuda våra tjänster via många olika kanaler. Detta gör vi i samarbete med noga utvalda företag som alla brinner för sin sak. Vita Bergens Blomsterhandel är ett utvalt företag.

Vackert värdigt prisvärt. Begravningsbyrån Humana, en modern personlig begravningsbyrå på Södermalm i Stockholm som arrangerar begravningar enligt kundens önskemål över hela Storstockholm. Tydlig prislista på vår hemsida. Personligt engagemang och vänligt bemötande.