Bellbox

Bellbox öppnar i Tuna Park

Pressmeddelande   •   Aug 25, 2012 12:35 CEST

Idag öppnar Bellbox sin andra butik enligt företagets nya butikskoncept - denna gång i Tuna Park, Eskilstuna.

Som alltid innehåller butiken Bellbox branschledande utbud tillsammans med kunnig och inspirerande personal - som ser till att ditt hår får vad det behöver, alltid oberoende av varumärke. Expertkunskap, passion och opartiskhet förblir Bellbox ledande grundstenar.

Så vad är nytt? Förutom att det nya butikskonceptet innebär ett estetiskt lyft och helt ny inredning och design av butikerna så innefattar det nya butikskonceptet även Studio by Bellbox - en uppgradering av kedjans frisersalongen så att du som kund ska erbjudas inte bara rätt produkter utan en helhetslösning för ditt hår.

Företaget utlovar även massor av spännande aktiviteter, samarbeten och ytterligare nya butikskoncept under hösten... Så håll utkik här helt enkelt!

Bellbox är Sveriges största återförsäljare av professionella hårvårdsprodukter och har sedan starten 2001 hunnit öppna 14 fysiska butiker och salonger.

Konceptet har redan från början varit att erbjuda Sveriges största utbud till bra priser – och alltid i kombination med passion, kunskap och känsla för service hos både våra frisörer och butikssäljare. Företagets syfte är att tillgodose våra kunders behov av inspirerande och opartisk rådgivning samt behovsanpassade produkter och behandlingar. Genom vår expertkunskap, vår inspirerande tonalitet och vårt branschledande produktutbud vill vi bidra till ett vackrare hår för alla våra kunder.

Nyligen lanserades även Bellbox.se, där du hittar vår webshop med hela vårt sortiment av professionella hårvårdsprodukter. Du hittar också vår unika filtering som hjälper dig hitta precis rätt produkt till din hårtyp, samt vår hårvårdsguide med massor av hårvårdstips, inspiration och kul läsning kring hår och trender.