Bellbox

Bellbox utvidgar World Class-samarbete

Pressmeddelande   •   Okt 04, 2012 13:10 CEST

Sedan september i år har Bellbox samarbetat med gymkedjan World Class i Linköping. Nu utvidgas samarbetet till att innefatta hela Sverige! Detta innebär att alla World Class medlemmar nu kan använda professionella produkter och stylingverktyg i duschar samt omklädningsrum. World Class medlemmar kommer också kunna läsa artiklar om hårvård i World Class medlemstidning och nyhetsbrev, och alla som är intresserade hittar även artiklarna på gymkedjans hemsida (Du hittar ett smakprov här)

De första månaderna tillhandahålls produkter från Schwarzkopf Professional samt ghd, men för att tydliggöra Bellbox breda sortiment och viljan att erbjuda något för alla så kommer leverantörer och produkter att bytas ut med jämna mellanrum.

Bellbox är Sveriges största återförsäljare av professionella hårvårdsprodukter och har sedan starten 2001 hunnit öppna 14 fysiska butiker och salonger.

Konceptet har redan från början varit att erbjuda Sveriges största utbud till bra priser – och alltid i kombination med passion, kunskap och känsla för service hos både våra frisörer och butikssäljare. Företagets syfte är att tillgodose våra kunders behov av inspirerande och opartisk rådgivning samt behovsanpassade produkter och behandlingar. Genom vår expertkunskap, vår inspirerande tonalitet och vårt branschledande produktutbud vill vi bidra till ett vackrare hår för alla våra kunder.

Nyligen lanserades även Bellbox.se, där du hittar vår webshop med hela vårt sortiment av professionella hårvårdsprodukter. Du hittar också vår unika filtering som hjälper dig hitta precis rätt produkt till din hårtyp, samt vår hårvårdsguide med massor av hårvårdstips, inspiration och kul läsning kring hår och trender.