PR Records Label Group

Belle i samarbete med SoundFactory!

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2013 20:43 CET

Förra året släppte Stockholmsbaserade sångerskan Belle housedängan “Sisters Anthem” som låg etta på iTunes elektroniska nedladdningslista. Nu är hon tillbaka i samarbete med stjärnproducenten SoundFactory och släpper läckra “Sisters Anthem (Soundfactory Radio)”.

Och det slutar inte där. “Sisters Anthem – Remixed Edition” innehåller sex snygga remixer varav tre från just SoundFactory som tidigare samarbetat med bland andra Lena Philipsson, Gravitonas och Eric Saade. Just nu puffar Spotify för “Remixed Edition” som rekommenderad ny release! Låten har också gjort succé på italienska Dance Chart TV.

Under förra året gjorde Belle bland annat ett bejublat framträdande när hon invigde Stockholm Pride. Klubbsångerskan arbetar på ny musik i studion och snart ser vi henne live runt om i landet!

Itunes: https://itunes.apple.com/se/album/sisters-anthem-remixes/id600872962

Mer om Belle: belleonline.se

PR Records is an independent Swedish music label devoted to releasing a wide variety of world-class electronic dance music.