Ladbrokes

Benitez får lämna efter fiasko

Pressmeddelande   •   Jan 14, 2010 11:24 CET

Rafa Benitez kan bli näste tränare i Premier League att få lämna efter Liverpools fiasko mot Reading igår. Oddsen på Benitez som näste tränare som får gå har sänkts från 7,00 till 4,50.

Den enda chansen Liverpool har att vinna en pokal är i Europa League där de än i dagsläget är favoriter som vinnare till 7 gånger pengarna.

”Liverpool har haft en dålig säsong och det brukar vara tränaren som ryker först. Det ser därför mörkt ut för Rafa Benitez att få behålla sitt jobb och vi tror att det finns stor chans att han blir näste tränare i Premier League att få lämna sin klubb”, säger Andreas Gillberg, Sverigechef Ladbrokes Norden.

Aktuella odds:

Tony Pulis 51,00

Arsene Wenger 67,00

För mer information:

www.ladbrokes.com. Direkt till oddsen: http://sports.ladbrokes.com/sv-se/fotboll/fotbollsspecialare/n%E3%A4sta-premier-league-tr%E3%A4nare-att-l%E3%A4mna-e213819522

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Sverigechef, +46-8-4076445, +46-707608715.

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16,394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.