Green Plank AB

Besök oss på Nordbygg 2016 - Stockholmsmässan

Pressmeddelande   •   Feb 24, 2016 13:33 CET

Green Plank AB deltar på Nordbygg 2016 i Stockholm 5 - 8 april. Mässan är Nordens största mötesplats för bygg- och fastighetsbranschen.

På mässan visar vi vår innovativa trall, fasadbeklädnad, och staket / plank – produkter, allt underhållsfritt.

Ett träkomposit trädäck är ett av hemmets bästa utrymmen, som ökar hemmets funktion och ger plats för sköna utedagar och härliga grillkvällar, från tidig vår till sen höst. Oavsett om det är trädäck, räcken, staket, fasadbeklädnader, trätrall/plattor till uteplats, eller plankor till utemöbler, Green Plank® träkomposit-katalogen, har allt detta för just dig.

Varmt välkommen att besöka oss i monter C03:20.

Green Plank® träkompositprodukter för utedäck, fasadbeklädnad, balkonger, staket och räcken är tillverkade av en homogen sammansättning av naturliga material trä/risskal och plastfibrer. Denna unika kombination av natur och senaste teknik tar tillvara på skönheten, variationen och styrkan i trämaterialet och hållbarheten i plast. Sammansättningen i Green Planks produkter skapar en högkvalitetsprodukt med stor motståndskraft mot fukt, mögel, UV-strålning och missfärgning.

• Färger, komfort och hållbarhet för hushållsägares behov och krav.
  • Flexibilitet i design och egenskaper som ditt projekt/uppdrag kräver.
  • Lösningar du behöver för att bygga en bättre utemiljö där du stöds av ett företag med lång erfarenhet och stort engagemang för vackra miljövänliga uteplatser.