Tyska Turistbyrån AB

Besök Tyskland på TUR-mässan 2012

Pressmeddelande   •   Mar 20, 2012 10:15 CET

Du missar väl inte att besöka oss på Tyska Turistbyrån och våra partners på TUR-mässan i Göteborg den 22-25 mars? Tysklandsmontern hittar du på plats B05:20. Här kan du anmäla dig till vårt vinnyhetsbrev med chans att vinna fina priser i Tysklands vinregioner. Eller varför inte tävla i vår bildquiz med bland annat en hotellvistelse för två personer i Berlin som vinst!

I Tysklandsmontern hittar du förutom Tyska Turistbyrån även följande utställare:

Atlantic Hotels • AZIMUT Hotels • Bremen + Bremerhaven • CITTI GmbH & Co. KG • Copthorne Hotel Hannover • Tourist Board of Franconia • Erfurt Tourism & Marketing Board • Mondial GmbH & Co. KG • Queens Moat Houses Hotel GmbH • Rüdesheim Tourist AG • Saale-Unstrut-Tourismus e.V. • Steigenberger Hotel Group • The 9 wonderful cities in Niedersachsen • Tourismus-Agentur Schleswig-Holstein GmbH • TourismusRegion Anhalt-Dessau-Wittenberg e.V. • TT-Line AB • Van der Valk Hotels • VCH-Hotels Deutschland GmbH • Vienna International Hotels & Resorts

Vi ses på TUR!

Läs mer om Tyskland på vår hemsida www.germany.travel !