Make Away AB

Beställ en professionell Make Up Artist direkt hem till dig!

Pressmeddelande  •  2012-03-05 07:00 CET

Make Away AB är det första svenska företag med affärsidé att erbjuda och förmedla proffesionella Make Up Artisters tjänster direkt hem till privatpersoner och företag i Stockholm. Högtider, bröllop,festligheter mm, våra Make Up Artister kommer till kunden,inte tvärtom. Make Away AB arbetar även med diverse kommersiella uppdrag inom film,tv och reklam samt moderelaterade evenemang.

-”Vi ser oss som leverantörer av Make Up-upplevelser. Vårt mål är att erbjuda våra kunder självförverkligande och inspirerande tjänster inom Make Up. Det känns otroligt kul och spännande att vara först i Stockholm med att erbjuda denna tjänst som följer den pågående trend där kundens bekvämlighet sätts i fokus.”.

Kontaktperson:

Jacob Bernhardtz