FINEST.SE

BETSSON GER SINA ODDS I FINEST AWARDS.

Pressmeddelande   •   Feb 13, 2013 10:04 CET

Det har aldrig varit hårdare konkurrens bland finalisterna som i årets Finest Awards som går av stapeln ikväll den 13 feb på Café Opera. Vem har varit bäst festklädd, vem driver den bästa föräldrabloggen, vilka har det bästa klubbkonceptet och vem har den mest personliga bloggen egentligen?

Betsson har gått igenom de nominerade och har gett sina odds.

Nu listar Betsson på vilka lågoddsare som har störst chans att vinna. Enligt Betsson själva tror de på att bland andra Odd Spångberg, Isabel Adrian och Angelica Blick är några av de som har större chanser att vinna.

”Det är super kul att Betsson har uppmärksammat Finest Awards i år” säger Alexander Erwik, chefredaktör Finest.se. Han fortsätter ”Jag har tittat på deras odds och det har vart intressant att se. I år har det varit så pass jämt så fram tills sista rösten var räknad så var inget klart. Blir intressant att se om våra gäster ikväll har spelat på vilka som vinnare”

För att se Betssons odds gå in på www.betsson.com

INFO OM FINEST AWARD:

Priset är ett initiativ av Finest.se vars mål är att lyfta fram och belöna personer och etablissemang som varit framträdande inom nöjesvärlden.  Finest.se listas som en av Sveriges bästa sajter. Finest.se har haft en kraftig ökning i antalet besökare det senaste året och är Sveriges just nu mest populära bloggcommunityn med 350 000 unika besökare i veckan.

Se alla nominerade på  www.finest.se & på  www.finest.se/finestawards/

För intervjuförfrågningar, kontakta one37:   Mia Jorpes  M: +46 (0)70-722 43 13  E: mia.jorpes@one37.se

För frågor kring Finest.se, kontakta: Alexander Erwik, chefredaktör M: +46 (0)73-448 66 78  E: alexander@finest.se

Finest.se listas som en av Sveriges bästa sajter, och placeras inom topp 30 i Internetworlds lista. Finest.se har haft en kraftig ökning i antalet besökare det senaste åren och är Sveriges just nu mest populära bloggcommunityn med 350 000 unika besökare i veckan.