Csrguiden

Bevakning av klimatförhandlingarna och modebranschens toppmöte i Köpenhamn

Pressmeddelande   •   Dec 07, 2009 12:30 CET

Som en del av vår omvärldsbevakning inom hållbarhetsomrdået (CSR) så är CSRguiden på plats under klimatförhandlingarna i Köpenhamn. Vi kommer att bevaka vad som sker under förhandlingarna samt de events som sker i samband med dessa. CSRguiden åker även dit på uppdrag av kunder i syfte att bevaka specifika engagemang och aktiviteter.

CSRguiden kommer att delta i modebranschens toppmöte "The Fashion Summit" som anordnas den 9 dec av de nordiska moderåden. Då samlas modebranschen för att diskutera hållbarhet inom mode och dess framtid.

"Känns mycket spännande att ta del av denna historiska händelse samtidgt som det helt ligger i linje med hur vi bedriver omvärldsbevakning av CSR; i media, på nätet och på plats säger Stephanie Persson på CSRguiden"

För ytterligare information:
CSRguiden
08-55 11 01 99
info@csrguiden.se

CSRguiden arbetar för att underlätta informationshanteringen och kommunikationen inom hållbarhetsområdet. Genom att nyttja Internet som vår arbetsplats har vi blivit experter på att bevaka vad som händer inom området för CSR. Mer info på: www.csrguiden.se