LimoEurope AB

BigLimo tar över Stureplan på torsdag 28/9

Pressmeddelande   •   Jun 25, 2012 16:48 CEST

www.biglimo.se

På torsdag 28/9 vill vi träffa dig på Stureplan 3 någon gång mellan kl 9-19. Vi kommer nämligen presentera Sveriges första och största busslimousine BigLimo, byggd på Hummer H2. Med sina 19 registrerade passagerarplatser är den helt unik som den enda limousinen som tar fler än de 8 passagerare som är standard i långa limousiner.

Vi ger dig nu möjligheten att göra det första reportaget om limousinen i Stockholm. Då vi kommer stå mitt på Stureplan hela dagen kommer det bli väldigt mycket uppmärksamhet. Busslimousinen har externa högtalare, rökmaskin, lasrar, strobeljus, discogolv och detta kan vara sista chansen att se limousinen, då vi under dagen söker en köpare av denna unika limousine vi låtit bygga i USA.

Tidigare har vår BigLimo synts i:
World's Most Expensive Rides i Discovery Channel http://www.youtube.com/watch?v=iFCcWVu1dZA&list=UUFx0NBhdazlK7-4D1acLS2w&index=1&feature=plcp
Kjell5000 i SVT http://www.youtube.com/watch?v=B4Mqn3VhhRA&list=UUFx0NBhdazlK7-4D1acLS2w&index=2&feature=plcp
BigLimo på TV4 Örebro http://www.youtube.com/watch?v=etCrprzd2oI&list=UUFx0NBhdazlK7-4D1acLS2w&index=8&feature=plcp

Bilder och en 360-gradersvy inuti BigLimo finns på www.limoeurope.com/biglimo

Missa inte chansen att se torsdagens stora Stureplan-snackis på plats! Använd kontaktuppgifterna nedan och ring eller maila Rikard Eriksson på LimoEurope AB och boka ett möte redan nu:

Rikard Eriksson
Mob: 0702-326 000
re@limoeurope.com

LimoEurope AB
Ormestagatan 1A

www.limoeurope.com

LimoEurope har importerat amerikanska limousiner för både privat och yrkesmässigt bruk sedan slutet av 1990-talet. Idag är vi den officiella återförsäljaren för bl.a. Krystal Koach, världens största limousinebyggare. Vi säljer såväl nya som begagnade fordon av märken Lincoln Town Car, Chrysler 300C och Hummer, men skulle du behöva något annat hittar vi det med.