Smartnisse

Billiga hemsidor för småföretagare

Pressmeddelande   •   Okt 05, 2012 13:22 CEST

Smartnisse, en tjänst som startade i mars 2012 lanserar nu en tjänst som ämnar att  hjälpa småföretagare med billiga hemsidor. Billig hemsida är namnet på den nya tjänsten. Smartnisse, som samlar småföretagarnas köpkraft för att sedan pressa priserna hos olika leverantörer, har sedan starten uppmärksammats mycket i media. Småföretagare från alla möjliga branscher har upptäckt gratistjänsten och blivit medlemmar vilket resulterat i tusentals sparade kronor till deras företag.

"Företagare hör hela tiden av sig till oss med produkter och tjänster som de vill ha erbjudanden på. Bland det vanligaste erbjudandet som de frågar efter är faktiskt en modern och snygg hemsida till ett bra pris. Vi kunde inte hitta ett tillräckligt bra erbjudande från någon webbyrå så vi valde att skapa en egen tjänst", säger Daniel Natanzon vd på Smartnisse.

Billig hemsida skapar snygga och billiga hemsidor på mindre en en vecka. Man använder sig av enkla publiceringsverktyg så företagarna behöver inte ha några förkunskaper om hemsidor. Eftersom alla företagare har olika behov har billighemsida.se tagit fram 2 alternativ på hemsidepaket som företagare kan välja mellan. Billig hemsida - som är en enkel och snygg webbsajt och Hemsida företag - för företag som vill ha lite mer funktioner. Dessutom erbjuder man helt kundanpassade lösningar för företag som är intresserade av mer avancerade webbplatser.

För bilder och presskontakt besök http://billighemsida.se/press

Stockholm 2012-10-05

Företagarens bästa vän. Smartare inköp för småföretag!

Smartnisse är här för att hjälpa småföretagare göra smartare och bättre inköp. Idén är enkel, genom att gå samman och handla tillsammans kan vi pressa ner priserna. Ju fler vi är, desto bättre priser.