Centipede Solutions

Billigare drömbadrum med tjänster från Centipede Solutions

Pressmeddelande   •   Okt 07, 2012 16:16 CEST

Att bygga ett badrum är det få som klarar själv. Av kunskapsskäl och många gånger av försäkringskäl så krävs det därför kunniga hantverkare med rätt licenser och rätt försäkringar för att arbeta i våtrum.

Vi på Centipede Solutions har sett att det finns ett behov för att utveckla tjänster där man som konsument snabbt och enkelt kan komma i kontakt med ledande firmor för badrum, badrumstillbehör och badrumsrenovering. Därför vill vi därför introducera 4 lokala tjänste för dig som bor i Malmö, Skåne, Stockholm och Uppsala med omnej.

Badrummalmo.se hjälper dig i Malmö att hitta allt från leverantörer av badrum och badrumstillbehör till noga utvalda hantverkare.

Badrumsrenoveringarstockholm.com för dig i Stockholm är ett enkelt verktyg för dig som vill ta in upp till 5 offert från utvalda företag när du vill renovera ditt badrum.

Besök Badrumsrenoveringskane.se för dig i Malmö, Lund och Skåne med omnejd när du som ovan vill renovera ditt badrum och letar tillförlitliga hantverkare. Få upp till 5 offerter snabbt och enkelt.

Besök badrumuppsala.se för dig som bor i Uppsala med omnejd. Här får du hjälp med allt som heter Badrum, badrumsprylar och badrumstillbehör men även renovering och utbyggnad. Få upp till 5 offerter även från utvalda och pålitliga företag i branschen.