Centipede Solutions

Billigare säkerhetsdörrar med Centipede Solutions

Pressmeddelande   •   Okt 11, 2012 18:43 CEST

Av alla brott som begås så står anmälda inbrott endast för 1 procent av den totala massan. Trots allt så är det ganska ovanligt, men när det väl sker så är det ett obehaglig brott som påverkar människor fundamentalt i deras hem.

Ett första steg för att säkra ditt hem mot potentialla inkräktare är att installera en dörr som som är säkerhetsklassad för att stå emot de allra flesta angrepp som används av inbrottstjyvar idag. Vi på Centipede Solutions vet att säkerhetsdörrar är en kostsam investering som kan kosta 10-tusentals kronor.

För att göra arbetet att hitta din säkerhetsdörr med installation till ett lite lägre pris så har vi därför lanserat 6 lokala webbplatser där du som köpare, vare sig du är företag eller privatperson kan upphandla din dörr eller dörrar på ett enda ställe för att på så sätt nå bästa pris och service.

Våra tjänster finns där konsumenterna finns primärt och vi har därför lanserat i några av Sveriges största städer.

För mer information besök vår tjänst i din närmsta stad:

Göteborg: http://www.sakerhetsdorrargoteborg.se
Malmö: http://www.sakerhetsdorrarmalmo.se