Bilpant

Bilpant-Låna av dig själv med bilen som säkerhet

Pressmeddelande   •   Okt 15, 2012 11:44 CEST

Bilpant låna av dig själv trots betalningsanmärkning.

Har du betalningsanmärkning kan det som du säkert redan vet vara svårt eller nästan omöjligt att få låna pengar. Nästan alla Svenska banker och kreditbolag ger dig inget lån eller kredit om du har betalningsanmärkningar. När en bank bedömer om du ska bli beviljad ett lån så är betalningsanmärkning en av de viktigaste och största faktorerna dom tittar på när du gör en ansökan. Bilpant vill som kreditaktör på marknaden erbjuda dig som har betalningsanmärkning chansen att kunna låna. Vi säger ja när andra säger nej och all långivning från Bilpant baseras på Sund Kreditgivning, ett regelverk för trygg och säker utlåning.

Bilpants Flexibla lån.
Bilpant erbjuder dig ett nytt förmånligt flexibelt lån där din bil fungerar som säkerhet.
Du kan låna 5.000 kr upp till 25.000 kr i 30, 60 eller 90 dagar. Endast Bilpant erbjuder dig kontanter samtidigt som du kan behålla och köra bilen under låneperioden. Gör en enkel uträkning i vår lånekalkyl så kan du snabbt räkna ut totalkostnaden för ditt lån. Alla lån har en nominell årsränta på 17,00 %, som dessutom är 30% avdragsgill i din deklaration. Våra trygga, bekväma lån från Bilpant får vardagen att flyta lite lättare.

För ytterligare information kontakta:

Bilpant, (Autopant Europe AB)

E-post: marknad@bilpant.se

Se även www.bilpant.se för ytterligare information, bildmaterial mm

Bilpant-Låna av dig själv med bilen som säkerhet trots betalningsanmärkningar