Bilpant

Bilpant Öppetider Jul och Nyår

Pressmeddelande   •   Dec 25, 2012 09:35 CET

Vi håller uppe som vanligt under jul och nyår Bilpant.se marknadens digitala pantbankslån.

Kundtjänst öppettider:
Måndag - Fredag: 09:00 - 21:00
Lunch: 12:00 - 13:00
Lördagar & söndagar: Stängt
------------------------------------
Telefontider
Måndag - Fredag: 09:00 - 16:00
Du kan ansöka om lån dygnet runt alla dagar i veckan,
men vi betalar endast ut lån under kundtjänst öppettider.

Bilpant kan som enda svenska kreditgivningsföretag erbjuda en kredit med bilen som säkerhet samtidigt som du kan behålla bilen och köra den. Bilpants enkla affärsidé är att tillhandahålla privatlån med bilen som säkerhet oavsett var i landet man bor. Våra fasta avgifter och återbetalningstid ger dig som kund en enkel och tydlig bild av totalkostnaden. Enkelt, säkert och bekvämt.

Låna med betalningsanmärkning hos Bilpant

Har du betalningsanmärkning kan det som du säkert redan vet vara svårt eller nästan omöjligt att få låna pengar. Nästan alla Svenska banker och kreditbolag ger dig inget lån eller kredit om du har betalningsanmärkningar. När en bank bedömer om du ska bli beviljad ett lån så är betalningsanmärkning en av de viktigaste och största faktorerna dom tittar på när du gör en ansökan. Bilpant vill som kreditaktör på marknaden erbjuda dig som har betalningsanmärkning chansen att kunna låna.

Våra kunder är en del av vår framgång så tveka inte att höra av dig med antingen ris eller ros vi finns här för att hjälpa dig.

Med Vänliga Hälsningar
Bilpant