SunCore Innovation A/S

Bingo - garanterade jackpots nu även på bingo site

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2010 12:13 CET

Numera behöver man inte spela online poker för att få ta del av en garanterad jackpot. På Sveriges största bingo site, Onlinebingo.se, har man precis lanserat en ny kampanj som går under namnet Torsdags Jackpot. Tanken bakom kampanjen är att man varje torsdag ska kunna spela om en garanterad jackpot på 5 000 kronor.

Samma dag som Torsdags Jackpotten går lös finns det också ett extra bra erbjudanden .Tre gånger om dagen kan man nämligen spela Tioöresbingo, då priset per spelbricka endast är 10 öre på utvalda spel. Detta erbjudande gör det möjligt att köpa massor mer fler spelbrickor än vanligt och därmed öka sina chanser till att vinna en av de stora jackpottarna som finns på spel.

Torsdags Jackpot är en av alla de kampanjer som körs löpande på Onlinebingo.se, och spelare kan se fram emot ännu fler erbjudande framöver från en av Sveriges mest populära bingo sajter.

Mer information kring kampanjer finner du på Onlinebingo.se.

Online Bingo är Skandinaviens största bingo sida, där bingospelare från hela Norden möts och har spelat bingo online sedan 2003.

Online Bingo vänder sig först och främst till den moderna bingospelaren och är designat så att spelet är avslappnad och enkelt. Stilen är mycket lounge, avslappnad och trendy på helt rätt sätt. Förutom online bingo erbjuder vi en mängd av andra online spel, som online blackjack, roulette och spelmaskiner i olika varianter.

Online Bingo har sin licenes inom EU genom regeringen på Gibraltar därför är också alla vinster skattefria.