Star Trading AB

Birdy - Exklusiv, elegant adventsljusstake designad av Charlotte Falck

Pressmeddelande   •   Feb 11, 2014 07:20 CET

Star Trading erbjuder ett av marknadens bredaste sortiment av jul- och dekorationsbelysning för hem ochträdgård. En av 2014 års många spännande nyheter är ljusstaken ”Birdy” formgiven av den prisbelöntadesignern Charlotte Falck.En trend går just nu mot elegans i ett stilrent, rakt formspråk. Samtidigt bryter Birdy av med sin asymmetriskaform och den lekfulla fågeln. ”Färgmässigt ser vi mycket vita, fräscha färger med inslag av mässing och Birdypassar helt rätt in i den trenden,” säger marknadschef Robert Johansson. Birdy levereras inklusive hållbara och energieffektiva LED-lampor. Vinnare av designpriset Decoration Star på Christmasworld 2014 i Frankfurt!

Vi erbjuder ett av marknadens bredaste sortiment inom elektrisk julbelysning för konsumentbruk, från trendiga och traditionella trä- och metalljusstakar, adventsstjärnor och stjärnor på fot till glaskulor och ljusslingor för inom- och utomhusbruk, samt silhuetter och granar med belysning.