Box Communications

Bisnode anlitar Box IR som IR-rådgivare

Pressmeddelande   •   Nov 08, 2010 15:09 CET

Bisnode, en av Europas ledande leverantörer av digital affärsinformation, har inlett ett samarbete med kommunikationsbyrån Box IR. Samarbetet avser rådgivning kring Bisnodes finansiella kommunikation.

–        Det är med stolthet och glädje vi ser fram emot att samarbeta med Bisnode, och ser det som ytterligare ett kvitto på att vårt erbjudande, en kombination av kommunikations- och finansmarknadsexpertis, är såväl unikt som konkurrenskraftigt, säger Mikael Zillén, grundare och partner vid Box IR.

Om Bisnode
Bisnode är en av Europas ledande leverantörer av digital affärsinformation med ett komplett utbud av onlinetjänster inom marknads-,kredit- och affärsinformation. Med hjälp av Bisnodes affärsinformationstjänster kan företag öka sin försäljning, minska sina risker och förbättra sina dagliga affärsbeslut. Bisnode bildades 1989 och finns i 17 europeiska länder med drygt 3 100 anställda. Bisnode ägs till 70 procent av Ratos och 30 procent av Bonnier. För mer information se www.bisnode.com

Om Box IR:

Box IR är en strategisk kommunikationsbyrå som verkar i gränslandet mellan corporate finance och public relations. Box IR erbjuder rådgivning, planering och genomförande av investor relations-relaterade uppdrag och projekt i syfte att stärka kundernas finansiella varumärken. För mer information se: www.boxir.se

För mer information kontakta:

Mikael Zillén, grundare och partner, telefon: 0762-13 00 40, e-post: mikael@boxir.se

Tomas Öqvist, grundare och partner, telefon: 0705-54 34 40, e-post: tomas@boxir.se