Konica Minolta

bizhub 420 och 500 – fixar arbetsflödet på kontoret

Pressmeddelande   •   Apr 10, 2006 15:04 CEST

Nu lanserar vi två kraftfulla multifunktionella system för svartvita utskrifter, kopiering, faxning och skanning. Båda systemen kopplas enkelt till nätverket och producerar 42 respektive 50 sidor per minut i hög kvalitet. Nu blir det enkelt för företagen att pensionera sina maskiner som bara har en funktion och är dyra i drift – bizhub klarar av alla funktioner och har låg driftskostnad.

De klarar av pappersvikter på upp till 210 g/m2 och har en hög papperskapacitet på 5.650 ark så de klarar enkelt av en avdelnings eller företags dokumentproduktion. Med Konica Minoltas nya EmperonTM teknologi bevisar bizhub 420 och bizhub 500 att kvaliteten inte behöver bli lidande när både volym och hastighet är viktiga faktorer.

Båda maskinerna är snabba, praktiska, flexibla och användarvänliga så de har många egenskaper som kunder söker. Detta i kombination med de mångsidiga efterbehandlingsfunktionerna och låga driftskostnaden är det enkelt att motivera det goda i investeringen av en bizhub.

Lite fakta bizhub 420/500
Utskriftshastighet:42 / 50 sidor/minut i svartvitt
Skanningshastighet: 70 / 70 sidor/minut i färg och svartvitt
Skanningsfunktioner:Skanna-till-epost, FTP, SMB, Box/Hårddisk