SAJ Föreläsare och eventbyrå

Björn var munk men återvände

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2011 12:05 CET

1992 valde Björn att lämna sitt arbete på AGA för att bli skogsmunk i Thailand. Efter 17 år återvände Björn till ett liv i väst eller i jeans som han brukar säga själv.

Vi på SAJ kan stolt erbjuda honom som föreläsa till både närlingslivet, organisationer och myndigheter.
- Björn får högsta betyg när han är ute och föreläser, säger Stefan Jonsson på SAJ som menar att Björn är viktig.
- Med hans erfarenheter kan vi alla lära oss mycket och göra livet enklare, på både jobbet och privat.

Anna och Stefan Jonsson heter vi som driver och äger familjeföretaget SAJ, föreläsare och eventbyrån som via rådgivning och experthjälp hjälper till att hitta rätt föreläsare eller moderator och att skapa effektiva möten, konferenser eller events.

Så här säger en kund om SAJ;

- Att samarbeta med Anna och Stefan på SAJ vid planering av våra utvecklingsdagar för medarbetarna är alltid lika stimulerande och roligt. De kommer alltid med kreativa lösningar och spännande förslag på föreläsare inom aktuellt tema. När vi vi arbetar tillsammans med SAJ kan vi alltid räkna med en toppendag för våra medarbetare.

Följ oss på Facebook