FluidSurveys.se

Bli bättre på eventhantering med FluidSurveys enkätverktyg

Pressmeddelande   •   Dec 06, 2013 16:54 CET

Att hantera event, från frukostmöten till stora seminarier, kräver ordning och reda. Genom FluidSurveys enkätverktyg får du tid över till att fokusera på själva innehållet i eventet.

Börja med att skapa en snygg eventinbjudan via e-post med FluidSurveys enkätverktyg eller på din hemsida. Om du använder e-postverktyget kan du skicka automatiska påminnelser till dem som inte svarat. Anmälan sker sen via ett frågeformulär där deltagarna kryssar i sitt deltagande och fyller i andra uppgifter, t ex e-postadress eller allergier. Om e-postverktyget används behöver du inte fråga efter e-postadressen - det håller enkätverktyget reda på. Du kan låta det skicka ett automatiskt bekräftelsemail och sätta en maxgräns för antalet deltagare.

En annan bra möjlighet är att du kan se antalet anmälda deltagare i realtid samlat på ett ställe och anpassa lokal, mat och dryck efter antalet anmälda.

Väl framme vid eventdagen prickar man av de anmälda via en surfplatta eller dator i realtid, och om någon har avanmält sig i sista stund är ju listan uppdaterad.

När sen eventet är över är det smidigt att skicka en enkätutvärdering för att ta reda på vad deltagarna tyckte om eventet och vad som kan förbättras till nästa gång. Utskick sker via den uppdaterade e-postlistan med deltagare.

Nu har du sparat åtskilligt med tid i administrationen av ditt event som kan uttnyttjas till att förbättra eventet ytterligare.

Se mer i detalj hur det går till att använda FluidSurveys enkätverktyg för avancerad eventhantering via länken: Professionellt undersökningsverktyg för event

FluidSurveys är ett professionellt enkätverktyg för att skapa webbenkäter. Genom att använda den senaste Web 2.0 tekniken går det snabbt och enkelt att skapa enkäter. Våra kunder väljer FluidSurveys för att de vill ha ett användarvänligt men samtidigt kraftfullt enkätverktyg.

FluidSurveys Enkätverktyg