Watzit 2.0 AB

BliFullbokad.nu – uppdaterar sina kurser

Pressmeddelande   •   Jun 13, 2013 10:03 CEST

Michael Port författaren till boken Book Yourself Solid har kommit med en ny bok – Book Yourself Solid Illustrated. Tillsammans med illustratören Jocelyn Wallace har de tagit den andra utgåvan av Book Yourself Solid och tagit bort två tredjedelar text och lagt till nästan 150 illustrationer. Resultatet har blivit enastående! Boken är enkel att läsa och förstå.

Peter Watz Sveriges enda certifierade Book Yourself Solid Coach arbetar redan med den nya boken och illustrationer i sin coaching och sina utbildningar.

”Intresset är ännu högre nu med illustrationerna som beskriver konceptet ännu bättre och gör det enklare att förstå alla 4 moduler och 16 delar som Book Yourself Solid består av” säger Peter Watz

Peter har under de senaste åren arbetat som utbildare, föreläsare och coach med att hjälpa tjänsteföretagare så att de kan marknadsföra sig bättre och strukturerat.

”Resultatet som mina kunder fått efter mina kurser och coaching har varit att vissa har blivit helt fullbokade, många har fått fler och bättre kunder samtidigt som de känner att stressen över att jaga nya kunder har försvunnit. En kund har till och med fått bättre relationer med sina vänner och grannar. En annan sover bättre på nätterna. En kund sparkade 95% av alla sina kunder under pågående kurs." säger Peter Watz

"Redan 3 veckor efter kursen avslutades så hade jag tjänat igen kursavgiften 20 gånger! Jag rekommenderar BliFullbokad.nu konceptet - det fungerar!" Haffi Gíslason VD på Glädjebanken och Istölt AB

”Det bästa med Peters hjälp är att jag kom ur den situation jag var i och har blivit medveten om helt andra sätt att driva företaget på och att jag är på väg i den riktningen.” säger Annsofie Thörnroth VD på Collana Förlag AB

BliFullbokad.nu kallas den svenska tolkningen av Book Yourself Solid.

”Många amerikanska koncept som kommer till Sverige fungerar inte rakt av. Jag har anpassat konceptet till den svenska marknaden utifrån mina 25-års erfarenheter som konsult, marknadsförare och säljare.” säger Peter vidare.

Utöver Book Yourself Solid har Peter kompletterat sina kurser och coaching med det som kallas Education Marketing och Story Telling.

”Både Education Marketing och Story Telling är bra tekniker för tjänsteföretagare att bygga trovärdighet och intresse. Två delar som passar bra i BliFullbokad.nu konceptet.” säger Peter.

Under augusti och september håller Peter den uppdaterade tvådagarskursen BliFullbokad.nu.

För mer information om BliFullbokad.nu tvådagarskurs

Watzit är ett konsult- och utbildningsföretag som hjälper tjänsteföretagare med marknadsföring, försäljning och affärsutveckling. Peter har arbetat som konsult, marknadsförare och säljare sedan 1989.