Amvina AB

BLISS Sthlm™ - nytt svenskt varumärke

Pressmeddelande   •   Okt 18, 2012 13:30 CEST

BLISS Sthlm™ är ett nytt svenskt varumärke med trendiga prisvärda föräldra- och babyprodukter med den nordiska marknaden i åtanke. Till att börja med, lanseras mjuka, sköna och underbart stickade babyfiltar som ger en känsla man aldrig glömmer.

Teddy - Med filten Teddy får ditt barn en härligt mjuk, varm filt som ger en underbar känsla och trygghet. Teddy har två lager, en sida som är stickad och den andra består av mjuk teddy som är ljuvligt skön. Filten är tjock, men ändå lätt i vikt. Finns i två färger, Stone och Sand. Ca pris: 349,00 SEK

Basic Star - En praktisk, fin och skön filt som kommer att bli allas favorit. Tyget består av 100% stickad bomull i två lager. Det mjuka tyget ger en mjuk och behaglig känsla. Filten kan användas året runt i hemmet eller i barnvagn. Ca pris: 249,00 SEK

Waffle Newborn - En stickad filt med våffelmönster på ena sida och mjuk borstad bomull på andra sidan. Ett fint glansigt band i satin runt kanten ger filten den gamla klassiska känslan. Perfekt till nyfödda bebisar och som doppresent. Ca pris: 249,00 SEK

För ytterligare information eller bilder, kontakta oss.
Tel 08-732 88 50 eller info@amvina.se
Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns på www.amvina.se/bliss-sthlm

Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som säljer baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden. Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat BabyBlooms, BLISS Sthlm, Diono, Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Hippychick, Maxi-Cosi, Pabobo, Potette, Quinny, Skip Hop och Walltastic.