Svenska Smyckegruppen AB - Sobling

Bloggdrottningen Blondinbella lanserar smyckeskollektion!

Pressmeddelande   •   Jun 12, 2013 15:21 CEST

Blondinbella lanserar smyckeskollektion och går där med i bloggprinsessan Kenzas fotspår. Sammarbetet sker ihop med VJ 1890.
- Jag älskar ringar och bär alltid en powerring. I kollektionen ingår det flera powerringar. På ett besök i butiken nyligen där kollektionen presenterades visades två delar. Den första delen; del 1 är mer glammig medans del 2 lämpar sig bäst till vardags.

Namnet på kollektionen är: VJ 1890 by Isabella Löwengrip och finns att köpa på www.sobling.se/isabella-lowengrip

- I framtiden önskar jag skapa vigselringar och arbeta med ädelstenar och äkta material. Fram tills dess bjuder jag på det vackraste jag vet - Romantiska smycken med mycket karaktär. Säger Blondinbella.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobling.se är den nya tidens smyckesbutik som kombinerar den anrika och professionella servicen hos en guldsmed med tillgängligheten och flexibiliteten hos en webbutik.

Sobling erbjuder - som en av få nätbutiker – ett brett sortiment av smycken från välkända leverantörer såsom Georg Jensen, Ole Lyngaard, Thomas Sabo, Efva Attling m.fl blandat med unika produkter från utvalda leverantörer. Sortimentet sträcker sig ifrån enkla förlovningsringar i bästa pris till exklusive märkesprodukter i flera kategorier.

Genom att kontinuerligt arbeta med rabattkoder och olika erbjudanden blir Sobling.se än stark konkurrent till  traditionella smyckesbutiker.