CoachFormedlingen/ SamtalsFormedlingen

Bo Blixt verksamhetsansvarig på Samtal Online

Pressmeddelande   •   Sep 29, 2010 08:50 CEST

Från och med den 1 september 2010 är Bo Blixt verksamhetsanvarig för Samtal Online.

Hans ansvar är verksamhetens ledning, medlemsservice, marknad, PR-strategi, partnersamarbeten, ekonomi och IT.

Bo har en bakgrund som egen företagare inom IT och har sedan början av 1980-talet varit verksam på lednings- och chefsnivåer i flera nationella och internationella företag.

- Samtal Online har vuxit inte minst tack vare våra avtals- och samarbetspartners. För mig känns det bra att Bo, som har erfarenhet av avtalsförhandlingar, marknadsföring, ekonomi och IT tar hand om de här krävande uppgifterna. Jag kommer fortsättningsvis att ägna mig åt att vara portalens redaktör, eftersom det är min huvudsakliga kompetens, säger Gunilla Blixt, Samtal Onlines grundare.

»Till samtalonline.se

Frågor besvaras av

Bo Blixt bo.blixt@samtalonline.se

Gunilla Blixt gunilla.blixt@samtalonline.se

Samtal Online är Sveriges första och största förmedling av coacher och terapeuter från hela Sverige på internet.

På portalen www.samtalonline.se kan man enkelt och effektivt hitta sin coach eller terapeut i den specialutvecklade sökfunktionen.