LELO

BO från LELO "Bäst i test" i Aftonbladet

Pressmeddelande   •   Apr 23, 2009 11:00 CEST

BO från LELO"Bäst i test" i Aftonbladet

Stockholm, 23 April 2009. LELO's vibrerande penisring BO fick 5 plus, högsta möjliga betyg av Aftonbladets testpanel under årets test av nya sexleksaker den 21 April 2009. BO är en återuppladdningsbar, vibrerande penisring för män och deras partners och gav "snabbaste orgasmen någonsin" enligt Aftonbladets testpanel.

BO fick stående ovationer för sin elegans ,lyx, kvalitet, diskretion, lättanvändarvänlighet som det återuppladdningsbara batteriet ger och för sin träffsäkerhet i vibration. " Bo är tyst och stimulerar på rätt plats direkt, jag fick en lååång orgasm efter två minuter" säger Aftonbladets testare.

Med BO har världsledande och svenska LELO kompletterat sin kollektion av sexleksaker för kvinnor och män med ytterligare en sexleksak för män och kvinnor som vill intesifiera upplevelsen under själva orgasmen och kärleksakten. Bo är den första produkten i LELO's nya linje för gentlemän och deras partner och är en återuppladdningsbar vibratorring. Ringen är utformad i ett mjukt och flexibelt material med en vibreringsfunktion som enkelt aktiveras genom ett skjutreglage. Ringen är bärbar och diskret, något som gör den enkel att ha med sig, alltid redo att användas och är anpassningsbar för alla storlekar. Bo som är uppladdningsbar och laddas på 1 timme och har 4 timmars användningtid.

Levereras i en elegant presentask med laddare och exklusivt etui, manual samt ett års LELO-garanti. Besök gärna www.lelo.se st@lelo.com

Rekommenderat utpris: BO: 530 SEK / 59 EURO

MEDDELANDE TILL REDAKTÖRER: För ytterligare information samt bilder, vänligen kontakta:

Sara Trygg

LELO | PR manager

M: +46 (0)76 822 45 13

T: +46 (0)8 440 04 66

E: st@lelo.com

LELO, ett svenskt varumärke verksamt inom erotikmarknadens designersegment, tillhandahåller nydanande accessoarer för sensuellt välbefinnande - PLEASURE OBJECTS - till kvinnor och deras partners. LELOs designer hämtar inspiration från mode- och skönhetsindustrin, och andas sofistisk enkelhet och sensualitet. LELO har en avantgardistisk strategi och produkter till överkomliga priser i medel- till premium omfånget, och erbjuder ett alternativ av hög kvalitet till det konventionella marknadsutbudet inom erotikbranschen.Vårt mål är att tillfredsställa ett modernt klientel av kvinnor - och deras partners - med hög sexuell integritet och ett intresse för design. LELO grundades i september 2003 och har sitt huvudkontor i Stockholm. LELOs produkter finns tillgängliga på mer än 40 internationella marknader.