BogalNet

BogalNet och Vårgårda.nu sänder webbtv från SWE-Cup Vårgårda XCO

Pressmeddelande   •   Aug 21, 2013 13:37 CEST

Den 8 september är det dags för nästa deltävling i SWE-Cup, då är det Vårgårda som står värd för Vårgårda XCO. Det är den årliga MTB tävlingen som går av stapeln vid Kesberget. I år har Vårgårda CK fått förtroendet att arrangera tävlingen som en deltävling i SWE-Cup, detta gör så klart att Sverige eliten är på plats för att fajtas om viktiga poäng.

Vårgårda.nu kommer att vara på plats och live sända tävlingen över nätet. Så har ni inte möjlighet att närvara i Vårgårda så kan ni ändå följa tävlingen live här. Vi kör igång med vår sändning kl 09:30.

Efter ett lyckat resultat med webbtv sändningarna av Open De Suede 2013 så ser vi inga tvivel på att vi skall vara med och sända detta event.

Följ sändningarna på www.vargarda.nu från kl. 09:30 den 8 september 2013

Vårgårda.nu ägs och drivs av BogalNet. Vårgårda.nu är en webbplats som följer event i och omkring Vårgårda.

BogalNet är en av Sveriges minsta operatörer, med tjänster och priser som utmanar konkurrenterna.  Med start i Vårgårda driftar BogalNet sin egen datahall och förser kunder med tjänster anpassade efter deras behov. BogalNet för ser allt från ensamföretagaren till börsnoterade företag med tjänster och service.

Kontakt: Anders Alavik, anders@bogalnet.se 0738-305435