Bokii.se

Bokii lanserar presentkort för e-böcker och ljudböcker

Pressmeddelande   •   Dec 21, 2013 15:12 CET

Nu lagom till julen så lanserar Bokii presentkort för e-böcker och ljudböcker. I valörerna 100, 250 och 500 kronor kan du nu köpa ett presentkort till nära och kära med ett privat meddelande på.

Presentkorten kommer i två utföranden, det ena som är digitalt, kan du skicka direkt till din vän, eller ange ett leveransdatum och så e-postar vi det när tiden är kommen. Den andra versionen är ett presentkort som du kan skriva ut och ge bort. Länken till presentkortet kommer när du har slutfört och betalt din beställning.

Klicka här för att komma till presentkort för e-post

Klicka här för att komma till presentkort för utskrift

Bokii är en ny butik där du kan köpa svenska e-böcker och ljudböcker till riktigt bra priser.

Eftersom vi är så små, men riktigt vassa på teknik så har vi lyckats automatisera en stor del av butiken. Det gör att vi kan vara billigare än alla våra konkurrenter, och att du får de bästa priset, böckerna för nedladdning inom bara ett par sekunder, och dessutom en riktigt fin och smidig butik att handla i.

Alla våra e-böcker kommer i epub eller pdf format, och mp3 böckerna / ljudböckerna kommer i mp3 format, ihop-packade i en zip-fil för att du ska slippa ladda ned varje kapitel för sig.

Behöver du hjälp så har vi en hel del guider under bokii.se/guider.