Divine Design

Pressmeddelande   •   Sep 17, 2008 09:35 CEST

BOKMÄSSAN
Böcker, ljudboksspelare, kurser

Författaren Eva Dillner med eget förlag Divine Design ställer ut i nya V-hallen, plats V:25 på Bokmässan i Göteborg 25-28 september 2008. V-hallen når ni lättast från Entré 1, vid Focusbron. Förutom utställare rymmer hallen ett café och garderob.

Böcker

Passa på att fynda med otroliga mässpriser. Boken Våga Leva för 100 kr (ordinarie 250 kr) lägre än F:priset på 118 kr och billigare än du kan köpa i nätbutikerna. Sedan boken kom ut januari 2007 har den nått en stadigt ökande läsekrets.

Den här boken bör finnas på varenda skrivbord, i varenda hem och på alla skolor. Den hör hemma på alla företag och i alla organisationer. Eva Dillner hävdar att nu är det Svenssons tur att leva livet fullt ut och bejaka livsdansen med hull och hår. Hon förespår en framtid där meditationsrum är lika självklara på ett företag som en konferenslokal, där behandlingsrum hemma är lika naturligt som en bastu eller datahörna. Med denna boks hjälp kan du bli mer sann med dig själv och din omgivning. Eva leder dig lätt och naturligt, hon tar dig varsamt i handen och leder dig in i livets dans och magi...

"Inspirerande, som att sitta i soffan bredvid dig...Vi har startat en självgående grupp med boken som vägvisare...Jag fann modet att ändra riktning i mitt liv..." säger läsarna.

Dessutom kan du fynda bland Eva:s engelska titlar God put a Dream in my Heart, The Naked Truth och The Pathfinder Process.

Ljudboksspelare

Biblioteksspelaren är en biblioteksanpassad MP3-spelare som förladdats med en ljudbok. Spelaren är ett alternativ till CD-boken. I stället för att låna ut en CD-bok lånar biblioteket ut spelaren. På bokmässan kan du testa och lyssna till Eva:s böcker Våga Leva, Livs Levande Eva och Secrets of Transformation i biblioteksspelare. Beställ via BTJ, FörlagEtt eller AdLibris.

På bokmässan i London hittade Eva ljudboksspelaren Mi-Vox för nät och butiksförsäljning. Enkel att använda och inte avsevärt dyrare än digitala nedladdningar av ljudböcker. Det perfekta alternativet om teknik inte är din starka sida. Spelaren kommer komplett med hörlurar och batterier och är till och med återvinningsbar. Med en teknik anpassad för röstinspelningar blir ljudkvalitén förbluffande bra. Utgivning 2009.

På den digitala fronten finns Evas ljud och e-böcker i Elibs sortiment, att köpa via nätbutikerna eller låna via bibliotekens hemsidor. I fler och fler butiker hittar du Audiobox terminaler, där du kan ladda ned ljudböcker direkt till din spelare eller mobil. Bibliotekens motsvarighet kallas Mediejukeboxen från FörlagEtt. Avtalet är klart med Audible, så på sikt kommer ljudböckerna via iTunes också.

Eva Dillner

Författare, konstnär & kursledare