Linnefors Förlag

Ny feelgoodroman av Lena Nordenjack

Doften av falska påvar
och nybakade wienerbröd

Doften av falska påvar och nybakade wienerbröd Jan L Ohlsson trivs allra bäst när han dricker kaffe, äter wienerbröd och läser konstböcker i Galleriet i Linköping, utan att bli störd av nyfikna kunder. Men tre screentryck signerade Andy Warhol som antas vara falska kommer snart att ändra på det. Dessutom är det inom kort dags för den kommande vernissagen.
Och var har chefen nu blivit av?

LENA NORDENJACK, född 1957, är kreatören som i många år använt penseln för att ge liv åt sina målningar. Nu testar hon nya vägar genom att måla upp en spännande, färgstark och hissnande historia
i sin debut med feelgoodromanen Doften av falska påvar och nybakade wienerbröd.

LENA NORDENJACKs debutbok är en riktig feelgoodroman som bjuder på extra allt. Ett strålande roligt läsäventyr och en riktig bladvändare som vi starkt rekommenderar.

Bokens titel:Doften av falska påvar och nybakade wienerbröd
ISBN:978-91-979791-9-9
Författare:Lena Nordenjack
Förlag:Linnefors Förlag

För beställning av recensionsexemplar:info@linnefors.se
Första recensionsdag:Omgående

För mer information och kontakt med författaren, författarfoton, omslag och aktuell information:
Jan Holmbom tfn 07052-573 80 eller mail jho@linnefors.se

Linnefors Förlag är ett förlag med ambitionen att ha en utgivning av böcker och skrifter som lyfter fram drivna pennor och skapar oväntade möten. I vår utgivningsplan finns plats för både skön- och facklitteratur.