Corporate Classifieds (Bolagsplatsen.se, Lokaler.nu, Hyresdata.se)

Bolagsplatsen.se inleder samarbete med Svensk Franchise

Pressmeddelande   •   Jun 03, 2013 15:54 CEST

Bolagsplatsen.se förstärker sin position inom franchise och inleder ett samarbete med organisationen Svensk Franchise

Bolagsplatsen.se, Sveriges största marknadsplats för företagsöverlåtelser, fortsätter att förstärka sin position inom franchiserekrytering och har nu valt att ingå ett samarbete med föreningen Svensk Franchise.

”Svensk Franchise arbetar både för att sprida kunskap om franchise samt för att franchiseverksamhet i Sverige bedrivs på rätt sätt. Bolagsplatsen.se är idag en av de större rekryteringssiterna för franchise i Sverige, varpå vi ser samarbetet med Svensk Franchise som ett naturligt steg i vår fortsatta franchiseexpansion” säger Linnea Henriksson, Affärsområdesansvarig för Franchise på Bolagsplatsen.se

Genom samarbetet med Svensk Franchise stärker Bolagsplatsen.se sin position på den svenska franchisekartan och når samtidigt ut till fler som är intresserade av franchise.

Om Bolagsplatsen.se
Bolagsplatsen.se är Sveriges största marknadsplats för företagsöverlåtelser och andra bolagsrelaterade transaktioner. På Bolagsplatsen.se utannonseras företag till försäljning, aktuella franchise- och agenturmöjligheter, kapitalanskaffningar samt fastigheter till salu. Över 90% av Sveriges företagsmäklare är anslutna till Bolagsplatsen.se, men som annonsörer återfinns även privata företagsägare. Målsättningen med Bolagsplatsen.se är att öka möjligheterna för företagare att göra bättre affärer genom att synliggöra marknadsutbudet.