BZT Fashion

Boozt.com introducerar Gant, Clarks, Lloyd, Vagabond och Billi Bi.

Pressmeddelande   •   Feb 08, 2013 10:15 CET

“Vi vill ha ett brett sortiment av varumärken, utan att tappa focus på vad våra kunder egentligen behöver och vill ha, vårt primära mål är att hitta den perfekta blandningen av märken för att tillgodose Boozt.com-shopparna” säger Boozt.coms Chief Marketing Officer Peter G. Jørgensen.

Onlinebutiken Boozt.com växer i snabb fart med deras nya varumärken Gant, Clarks, Lloyd, Vagabond och Billi Bi. De nya märkena har en stor inverkan på det skandinaviska folkets stil och passar därför perfekt in i Boozt.coms utbud, enligt Peter G. Jørgensen.

Gant och Clarks ger Boozt.com ett eftertraktat utbud av vardagsskor som passar lika bra på fritiden som på kontoret. Lloyd kompletterar den växande kostymavdelning och gör Booz.com till en utmärkt butik för att köpa allt för affärsmötet eller en stundande fest. Billi Bi, ett av Danmarks största skomärken, och Vagabond ser till att tillgodose de mer trendmedvetna kunderna.

Boozt.coms växande varumärkesportfölj visar att de kommer fortsätta att göra intryck på de skandinaviska kunderna och att de har för avsikt att bli din favorit butik på nätet.

Om BZT Fashion

BZT Fashion är ett nordiskt e-handelsföretag som driver e-handel inom mode i Nordeuropa. Företaget driver både e-handelssajter åt starka modevarumärken, som t.ex. ECCO skor och Day Birger et Mikkelsen, samt sin egen shop Boozt.com. Bolaget är placerat i Malmö och kan beskrivas som ett riktigt ”Öresundsföretag”, det sysselsätter drygt 100 medarbetare från hela Öresundsregionen med 18 olika nationaliteter.