ProQure | Entrémattor & Mattservice

Bostadsrättsföreningar satsar på elegantare entré

Pressmeddelande   •   Jan 13, 2010 16:39 CET

För att välkomna det nya året fick ett antal bostadsrättsföreningar entrélyft. Bort med de gamla entremattorna - in med nya skrapmattor tillsammans med fräschare torkmattor, en optimal entrémattor lösning.

Styrelsen på BRF Örehus som förvaltas av Lifra t ex haft i sitt årsplan att fräscha upp entrén. I detta har föreningen bestämt sig att måla om väggarna, få nya brevlådor och få moderna entrémattor med tillhörande service. Vi på ProQure är oerhört glada att de valt oss som deras samarbetspartner inom entremattor & mattservice.

Många investerar för att skapa en behagligare och välkomnande entré för föreningens medlemmar. ProQure ser därmed en positiv trend . Behov & efterfrågan för entremattor & mattserice från olika BRF lär öka för 2010.

Se även nyheter på ProQure | Nyheter.

___________________

För mer information, kontakta:

Ryan Eriksson, Marknads- och Försäljningschef
Direkt: +46 40 20 5262
Mobil: +46 702 55 0509

hemsida: www.proqure.se
e-mail: info@proqure.se

OM PROQURE:

ProQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av överlägsen kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.

Välj bland våra entremattor så som tork-, logo-, VIP-, arbetsplats- & skrapmattor.

ProQure tar miljöfrågan på största allvar & därför ställer vi höga krav på våra samarbetspartners & oss själva gällande miljöarbete.

Besök gärna vår hemsida: www.proqure.se.