BoSthlm

BoSthlm fastighetsmäklare gör succe i Stockholm

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2010 22:21 CET

Man får bara en chans att göra ett gott första intryck. Det stämmer i allra högsta grad när det handlar om att förmedla en lägenhet, och på BOSthlm tar vi de första intrycken på väldigt stort allvar. Det är så vi ser till att du får så bra betalt som möjligt för din bostad. Från bilderna och texterna som presenterar ditt hem, till visningsdagarna och budgivningen – genom hela processen lägger vi vår energi på att visa din lägenhet i sitt bästa ljus.

En god presentation räcker långt
Med levande bilder tagna av vår erfarne fotograf, och talande objektsbeskrivningar skrivna av en professionell copywriter, tar vi första steget mot det perfekta första intrycket. Nästa steg är precis lika viktigt, det handlar om hur lägenheten faktiskt presenteras här på BOsthlm.se. Med stora och beskrivande fotografier vill vi förmedla känslan av att faktiskt vara i, och leva i, lägenheten.

Skapa den där speciella känslan – det perfekta första intrycket
Samma känsla vill vi förmedla på visningen. Med erfarenhet, kunskap och energi är det våra mäklares allra viktigaste uppdrag. Och det vi tycker är allra roligast. Men vi arbetar också med ett homestagingföretag som kan ge din lägenhet det där lilla extra på visningsdagarna. Som kan skapa den där speciella känslan – det perfekta första intrycket.

Så arbetar vi på BOsthlm. Med perfekta intryck – från första knapptrycket till sista signaturen.