Billmate AB

Botweb ny samarbetspartner till Billmate

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2014 13:50 CEST

Nyligen inleddes ett samarbete mellan Billmate och webbyrån Botweb. Botweb har mer än tio års erfarenhet av e-handel och förhoppningen är nu att få in fler kunder som önskar kostnadseffektiva webbutiker med kostnadseffektiva betaltjänster.

Webbyrån Botweb är en del av DooFeed International AB och startades av Ola Jageteg som jobbat med e-handel i mer än tio år. Han startade Botweb då han ville driva eget företag, men även för att hans kunskap inom e-handel var efterfrågad på marknaden.

Visionen med Botweb är att göra det enklare för våra kunder att komma igång med försäljning på nätet. Vi erbjuder hjälp med att starta och driva webbutiker och specialutveckling inom e-handel, men även hemsidor och rena konsulttjänster, berättar Ola Jageteg.

Botweb vänder sig till små och medelstora företag och sedan starten för tio år sedan har webbyrån haft en mycket positiv utvecklingskurva.

Det har gått väldigt bra för oss, och jag tror att det är mycket genom vår styrka att kunna uppfatta vad kunden önskar. Sedan har vi en väldigt stor bredd inom design och programmering som jag tror att marknaden uppskattar, säger Ola.

Botweb blev nyligen en partner till Billmate. Ola Jageteg tycker att samarbetet hittills fungerat utmärkt.

Vi på Botweb blev kontaktade av Billmate som ville inleda ett samarbete då vi är en av Nordens ledande experter på Zencart. Det ser väldigt lovande ut och de av våra kunder som valt Billmate som betalpartner i sina webbutiker är väldigt nöjda. De nämner låga avgifter och snabb support som avgörande faktorer till sitt val av Billmate, berättar Ola.

Samarbetet mellan Botweb och Billmate innebär bland annat att Botweb nu kan erbjuda en ännu bredare portfölj av betaltjänster till sina kunder.

Genom att samarbeta med Billmate hoppas vi nu på att få fler kunder som önskar en bra och kostnadseffektiv webbutik med bra och kostnadseffektiva betaltjänster, säger Ola.

Ola Jageteg avslutar med att berätta lite om Botwebs förväntningar inför det nästkommande året.

Vi jobbar ständigt framåt och vill utveckla oss själva, men framför allt våra kunder. Under nästa år tror och hoppas vi på att vår portfölj av tjänster växer och att våra kunder slår nya försäljningsrekord, säger Ola.

Mer information om Botweb hittar du på deras hemsida;

För mer information, vänligen kontakta:

Maria Busck, PR-ansvarig eFinance Nordic AB - Billmate

maria@efinance.se

Se tidigare nyhet: Billmate nu tillgängligt hos Zen-Cart

eFinance ägs och drivs av finansbolaget Invoice Finance AB och teknik och utvecklingsbolaget Combain Mobile AB. Vårt huvudkontor finns i Malmö och vi har med hjälp av ägarbolagens erfarenhet, kompetens och plattformar kunnat skapa en extremt användarvänlig, kostnadseffektiv och säker betalningslösning för nordiska webbutiker. Ingen kund är för liten eller för stor för oss och vår grundinställning är att alla ska ha råd till en heltäckande betallösning.