Brainjam

Brainjam - företagande i ny media, marknadsföring och eLärande

Pressmeddelande   •   Feb 12, 2007 08:41 CET

Start av ett företagande i ny media, eLärande och marknadsföring. Jag har redan en del anbud om min kunskap från stora organisationer.

Jag som driver Brainjam heter Bengt Båvegård och har som grundtanke att visa för mina kunder att det inte är så svårt att marknadsföra sig på internet. Jag arbetar med ny media och eLärande. Jag använder olika teknologier såsom podcasting, blogg, wiki och vlog.

Dessutom så skriver jag en del artiklar och producerar andra publikationer. Screencast är exempel på en teknik som jag använder. Det är en teknik som blir allt vanligare både i media och i elärande. Kombinationen av mina kunskaper och erfarenheter som jag har är rätt unik i Sverige och jag tror att det kommer vara ett vinnande koncept i längden.

På webbplatsen kommer jag att publicera litet om vad som händer med mitt företag och även en del heta tips som rör mina arbetsområden. Just nu håller min onlinetidning Bild och foto där jag skriver om digitalt foto för nybörjare att ta fart.

Bengt Båvegård | Konsult inom ny media, marknadsföring och elärande | paradox66@gmail.com | Mobil +46-70- 6600280 | Skype Paradox66
Brainjam | Vitlöksgränd 5 | SE- 135 36 Tyresö