BRANDOS

BRANDOS.no viser blogginnlegg for mer informerte skokjøp

Pressmeddelande   •   Jan 18, 2010 14:02 CET

Norges største skobutikk på nettet, Brandos.no lanserer nå ny funksjonalitet gjennom å legge opp lenker til blogginnlegg om deres sko. Via disse lenkene kan besøkerne få ytterligere informasjon om skoen de ser på, innen de beslutter seg for kjøp. BRANDOS.no scanner av bloggosfæren etter innlegg om BRANDOS-sko med hjelp av Twingly.

”Det er viktig å gi kundene all kunnskap de trenger om skoen for at de skal kunne fatte et så informert og korrekt kjøpsbeslutt som mulig. Twingly hjelper oss å gjøre våre kunder fornøyde og å minske andelen returer på grunn av feilkjøp, sier Peter Nee, Marketing Associate på BRANDOS.no og fortsetter: ”Vi tilbyr kundene det største online utbudet av sko i hele Norden. Med et så stort utbud har vi en skyldighet å kontinuerlig forbedre hjelpen vi gir våre kunder med å finne rett sko.”

«At e-handelsplasser åpner for bloggere er kjempebra, og mote er absolutt et av de store temaene i den skandinaviske bloggverden,» sier Martin Källström, daglig leder for Twingly. Ettersom Brandos er den første skobutikken som satser på bloggere, tror vi at det kommer å vekke oppmerksomhet i bloggverden."

For mer informasjon, kontakt:

Brandos.no, Peter Nee, Marketing Associate, peter.nee@brandos.com +46(0)761692829

Martin Källström, Daglig leder på Twingly, martin@twingly.com, 0733-628 654, twitter.com/martinkallstrom

BRANDOS
Brandos
har helt siden start i 2006 vokst til Nordens største skobutikk på nettet. Brandos har et av Europas ovelegent største online-sortiment med over 6200 modeller av drøyt 230 skomerker og tilbyr dermed sko til alle og til alle formål. Salget skjer gjennom helt lokalanpassede nettbutikker i 7 land: Sverige, Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Nederland og Belgia. I motsetning til andre nettbutikker har Brandos fri frakt og frie returer samt åpent kjøp i 30 dager, noe som gir kundene muligheten til å kostnadsfritt prøve skoene hjemme. For mer informasjon: www.brandos.no

Twingly
Twingly AB er et svensk IT-firma som ble startet i 2006 og som utvikler Twingly.com, en søkemotor for blogger og mikroblogger. Firmaet leverer også en bloggservice til 100 ledende dagsaviser og e-handelsbedrifter i 10 europeiske land, f.eks. Svenska Dagbladet, Dagens Nyheter, Focus i Tyskland, Politiken i Danmark, VG i Norge, Público i Portugal, De Telegraaf i Holland og La Vanguardia i Spanien. Totalt blir det gjort over 25 millioner søk på Twingly.com hver måned og Twinglys blogglenker vises over 300 millioner ganger. For mer informasjon se www.twingly.com

FølgTwingly på Twitter: http://twitter.com/twingly og på Twinglybloggen:_http://blog.twingly.com