MPC AB

BREITLING TOURPARTNER TILL MPC STJÄRNGOLF

Pressmeddelande   •   Mar 13, 2018 16:59 CET

BREITLING TOURPARTNER TILL MPC STJÄRNGOLF

Breitling fortsätter sin satsning som tourpartner till företags- och kändisgolfen MPC Stjärngolf. Det blir fjortonde året i rad som de är med som partner. Det är även klart att de fortsätter sin satsning vid Europatävlingen i Marbella.

Det exklusiva schweiziska klockmärket Breitling fortsätter sin satsning på MPC Stjärngolf och kommer vara med på samtliga orter på Sverige-touren samt vid Europatävlingen i Marbella. Partnerskapet innefattar bland annat officiella Hole In One partner.

- Det känns väldigt tillfredställande att fortsätta och utveckla vårt långvariga samarbete med Breitling. Företaget har varit med oss som partner i över fjorton år och har ständigt fördjupats. Breitling varumärket är en perfekt match för den målgrupp som vi vänder oss till med evenemanget, säger Marcus Palmquist, CEO Partner MPC AB.

MPC Stjärngolf

Evenemanget är en av Sveriges största och mest exklusiva företagsgolftour event. Det erbjuder en unik inramning för företagens aktiviteter med utvalda kunder eller personal. Evenemanget omfattar en heldag i sällskap med kända profiler från idrotts- och nöjesvärlden samt näringslivet.

Evenemangets Sverigetour arrangeras i Stockholm, Göteborg, Visby och Malmö med upp till trettiotvå fyrbollsteam och tiotal hålvärdar, totalt drygt hundrafemtio deltagare per ort. Europatävlingen sker i Marbella och finalen arrangeras i Miami, totalt med alla orter är det närmare tusen deltagare.

Premiären för Sverige-touren 2017 sker hos premiärorten Visby onsdagen den 31 maj och fortsätter sen till Stockholm (28/6), Malmö (17/8) och avslutas i Göteborg (24/8). Europatävlingen i Marbella arrangeras den 29 september och är en del av evenemanget Marbella Business Weekend. Finalen i Miami sker början av februari 2018.

Mer information se evenemangshemsidan www.stjarngolf.se

MPC AB

Evenemangsbolaget MPC AB äger och driver MPC Stjärngolf som ett av sina varumärken. Huvudverksamheten är att genom sina evenemangstjänster arrangera företags egna evenemang som bland annat konferenser, lanseringar, seminarium och kundmöten. MPC:s insatser kännetecknas av hög klass och utförs med ett stort personligt engagemang samt hög servicenivå.

För mer information om MPC Stjärngolf, kontakta MPC AB via mail info@stjarngolf.se eller telefon 08 – 452 22 30 eller besök evenemangshemsidan www.stjarngolfDescription: våg.se.

För mer information om Breitling se deras hemsida www.breitling.com