Brilliant Smile Sweden

Brilliant Smile lanserar i Hong Kong

Pressmeddelande   •   Aug 27, 2015 16:27 CEST

Brilliant Smile Sweden är ett svenskt varumärke som grundades 2003 och är idag en av den svenska marknadens störta aktörer inom tandblekning. Brilliant Smile metoden refererar till ett snabbt och säkert sätt att bleka tänder och tar nu Hong Kong med storm.

Den första on-the-go teeth whitening kliniken har slagit upp dörrarna i Hong Kong. Skippa den sterila och kala miljön hos en tandläkarklinik – The Smile Bar levererar fräscha och toppmoderna lokaler som får alla att känna sig som hemma. Konceptet erbjuder ett lite snyggare och roligare tandblekningsbesök och har tagit Hong Kong med storm.

Vi på Brilliant Smile Sweden är därför väldiga glada att meddela att vår re:fresh blekning numera finns hos The Smile Bar. Brilliant Smile metoden är välkänt och ger ett säkert, snabbt och långvarigt resultat.

Redan efter smygpremiären av The Smile Bar har publiciteten varit stor och bloggare och tidningssajter har uppmärksammat konceptet.

Vi önskar The Smile Bar lycka till och ser fram emot ett fortsatt fint samarbete framöver!

Brilliant Smile är ett svenskt varumärke och företaget grundades i Göteborg, Sverige, år 2003. Vi är idag en av den svenska marknadens största aktörer inom tandblekning. Företaget har byggt upp ett gott rykte genom att erbjuda kvalitetsprodukter som avlägsnar missfärgningar och ger vita tänder, utan att skada tändernas emalj.