BRM Europe AB

BRM expanderar och söker ytterligare medarbetare

Pressmeddelande   •   Jun 27, 2013 17:03 CEST

BRM Europe AB är Sveriges ledande företag inom risk-, kris-och kontinuitetshantering med över 350 uppdragsgivare inom både privat och offentlig sektor. BRM Europe hjälper företag och organisationer att stärka deras förmåga att hantera risker och kriser genom olika typer av utbildningar och övningar.

BRM Europe hjälper våra uppdagsgivare att skapa krisorganisationer, utarbeta fungerande krisplaner, planera och genomföra krisövningar, samt utföra olika typer av riskanalyser m.m. BRM Europes styrka är konsulternas breda kompetens med förmåga att anpassa alla uppdrag till kundernas behov och önskemål.

VI VILL ATT DU

• Brinner för ämnet.
  • Är utåtriktad och social.
  • Gillar utmaningar, är engagerad, målinriktad och ansvarstagande.

KOMPETENS

• Du har förmågan att självständigt planera, leda och driva många projekt parallellt.
  • Du har dokumenterad erfarenhet med goda resultat inom försäljning.
  • Du har ett analytiskt synsätt och kan snabbt skapa dig en överblick över komplexa strukturer.
  • Du har en god förmåga att uttrycka dig i skrift.
  • Du tycker om att tala inför grupp, hålla presentationer, genomföra workshops etc.

MERITERANDE

• Du har erfarenhet av att arbeta mot personer i ledande befattningar.
  • Du har erfarenhet av konsultarbete.
  • Du har akademisk examen.

ARBETSUPPGIFTER

Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av försäljning och utförande i pågående projekt samt av att skapa kundkontakter för nya affärsmöjligheter.

Initialt kommer du att arbeta i andra konsulters uppdrag i olika typer av risk-och krishanteringsprojekt. Du kommer även att genomgå en intern säljutbildning. På sikt kommer du ha eget kundansvar vilket innebär att du både ansvarar för de pågående projekten och att samarbetet utvecklas.

ARBETSTIDER OCH OMFATTNING

Tillsvidare, heltid, provanställning sex månader, fast lön med provisionsdel.

Säkerhetsprövning med tillhörande registerkontroll tillämpas innan anställning.

Tjänstens placering: Karlsrovägen 2 D i närheten av Mörby Centrum med 15 min restid från Stockholm C. Ansökan mejlas till ansokan@brmeurope.se senast 2013-08-02, Tillträde enl. överenskommelse.

För mer information om tjänsten hos BRM Europe AB, kontakta Camilla Modig, tfn 070-722 42 74.

BRM Europe AB är Sveriges ledande företag inom risk- och krishantering med 350 uppdragsgivare inom svenskt näringsliv och från offentlig verksamhet. BRM erbjuder bl a utbildning i riskhantering och krishantering, krisplan, krisövning, riskanalys, sårbarhetsanalys, kontinuitetsplan (BCP/DRP), inhyrd säkerhetschef, säkerhetspartner, krisjour och krisstöd. BRM Europe hjälper sina kunder med rekrytering av personal med rätt kompetens inom säkerhetsområdet och är även en självklar partner i arbetet med Corporate Social Responsibility (CSR)

BRM är en central aktör i utvecklandet av den svenska beredskapen med fokus inom krisberedskap och genomför årligen över 100 utbildningar och övningar som syftar till att stärka samhället och dess aktörers förmåga att hantera allvarligare störningar och händelser.

För mer information besök vår hemsida.