BRM Europe AB

BRM sponsrar Security Awards 2012

Pressmeddelande   •   Mar 22, 2012 10:29 CET

Ifjol var BRM Europe AB en av de nominerade vid Security Awards. I år har BRM bytt perspektiv och har fått det stora nöjet att vara kategorisponsor för ”Årets säkerhetskonsult”.

Evenemanget Security Awards, som tidningen Skydd & Säkerhet arrangerar, växer sig allt starkare och har en viktig roll för att sätta strålkastarljuset på framgångsrika företag och personer inom säkerhetsbranschen. För BRM är det mycket glädjande att få vara en del i det arbetet.

- Vi är stolta över att ställa upp som partner till detta viktiga event som såväl bidrar till branschens utveckling samt uppmärksammar de som gjort särskilt viktiga insatser i området, säger Johan Färm, vd på BRM Europe AB.

BRM Europe AB är Sveriges ledande företag inom risk- och krishantering med 300 uppdragsgivare inom svenskt näringsliv och från offentlig verksamhet. BRM Europe erbjuder bl a utbildning i riskhantering och krishantering, krisplan, krisövning, riskanalys, sårbarhetsanalys, kontinuitetsplan (BCP/DRP), inhyrd säkerhetschef, krisjour och krisstöd. BRM Europe är även en självklar partner i arbetet med Corporate Social Responsibility (CSR). För mer information besök vår hemsida.