Lifestylegolf Magazine

Bro Hof Ladies Masters presented by Lifestylegolf Magazine

Pressmeddelande   •   Aug 24, 2015 13:13 CEST

Den 23 augusti 2015 spelades den tredje tävlingen av Bro Hof Ladies Masters presented by Lifestylegolf Magazine. Intresset för tävlingen har varit helt enormt. Tidigt fullbokad med 88 fantastiska damer som var i storform. Glädje, energi och nya band skapades under en heldag där också otroliga 3 hole-in-one gjordes. En av dessa blev vinnare av en Rolex sponsrad av Nymans Ur. Vi vill passa på och tacka alla sponsorer som har gjort det möjligt att anordna denna tävling samt hela gänget ute på Bro Hof Slott GC med Emelie Lind i spetsen.

Lifestylegolf Magazine är ett livsstilsmagasin med fokus på golf men också så mycket mer. Vår ambition är att peppa och lyfta fram allt från kända profiler till vardagsgolfaren med personliga porträtt så att de får den uppmärksamhet de förtjänar. Vi tror på de små detaljerna. På berättelsen och bilderna som får hjärtat att bulta lite extra. Känslan att sätta sig ned och få vända blad och få ta del av unika berättelser i ett relevant sammanhang är något som efterfrågas och det är vi väldigt glada för. Golfare är en medveten målgrupp som spenderar tid och pengar på sina passioner som utrustning, resor, spa, träning, mode och skönhet. Magasinet startade 2011 och kommer ut med 6 utgåvor per år. Förlag: Published 4 you AB.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Janne Heitmann, Försäljnings-/Marknadsansvarig
Tel 0766-456 233 | janne@lifestylegolfmagazine.se